Нафтата реших да я държа в 30 литрова туба в отделението за газови бутилки.
Ето така, пасва си Идеал Петроф:

Та оня ден навързахме сондата (ще смуче нафта отгоре на тубата) ,горивния филтър и шибаната горивна помпа. Пробих отвор отгоре за да вкарам буксата за помпата и закачихме в неделя системата за акумулаторите и започнахме чакане . Печката десетина пъти се включва и подкачаше гориво докато запълни линията. То имало и програма за това, но кой да чете. Та, в общи линии ,печката тръгна . Набързо вързахме въздуховода и ,който е 75 мм за вентилацията на кемпера, която е 60 или 63, незнам.
По тоя начин.

И топлото потече, но само до отворите на седящата група.

Назад тръбата в зоната на задната седалка беше топла до мястото в което влиза в банята.
И в банята не духа. Не съвсем, но съвсем слабо и не е топло. След банята е спалнята ,там пък въобще няма топло. Деба !
Трума комбито духа наобратно в тая система и топло има до най -отпред , а китаеца духа отпред назад и в последната дупка няма .
Та снощи разкачих тая лепенка и оставих 75-цата да си духа направо в салона. от 21,30 до 01,00 беше станало 30 градуса. На най-слабата степен !
Заключение : Печката топли много , но в моя случай ще топли само в предната част на кемпера и няма да обдухва банята и спалнята. За зор заман ,да не умреме от студ , е добре. Но тракането на помпата през нощта се чува много, особено това че моята е в кашона с газовите бутилки и кънти вътре като от караоке. Ще се изолира с лента звукоизолационна и ще се върже да виси на една свинска опашка , а няма да е завита с видия.