
Пружинка от кран за наливна бира. Вкъщи се усетих, че нямам идея кое накъде дърпа и бута, сиреч дали пружинката ще е там, или отпред, ако е там дали ще е такава, или на опън, но нещата се оказаха точни

Сега фара си се регулира от врътката, което не е толкова страшно, защото и без това не пипах копчетата за моторчетата

Просто буса отзад си е почти на тампоните и няма смисъл

Което повдига другия въпрос. Оставям омекналите ресьори и слагам възглавници, които в този случай трябва да са добре подбрани и точно на място, или да си сложа нови ресьори? С хубави амортисьори, съответно.
Чувам разни приказки за возия, правилно, неправилно, но към настоящия момент в това окаяно положение нащо кемпи седи на такива пътища и с такава скорост, при които всеки фабричен кемпер ще свърши в канавката

От друга страна онова ограничение 90 на Тракия го спазвам, защото е меко казано неприятно усещането, та комфортна возия няма. Но и не вярвам на майсторите на възглавници безпрекословно.
Пежо и Ситроен имат изпълнения с фабрични възглавници, но и с тях не съм запознат. Сиреч за каква работа са изчислени и дали не вървят със съответните ресьори. И въобще адекватно ли е омекнали ресьори да се оставят и просто да се компенсират с възглавници.
Просто искам като ще се заигравам финансово да е смислено.