от xfact » 01 Окт 2020, 06:35
Студа според мен, ще е основния проблем с литиевите. Ще ходиш някъде. Отиваш да товариш. Пускаш печката да отвурне малко в биса. На вън и вътре е -15 примерно. Първите 10 мин е необходим най-много ток. 8-9-10 А. Нафтова печка, хладилник, някакви лампи..... може би тук ще издава батерията. Някакви американци, произвеждат подгряваща подложка за литиевите. Това ме кара да си мисля, че логиката ми, не е далеч от истината. Освен това, разбрах, че е много важно както да не се изпускат под20% заряд, така и над 80%. Тогава са възможни ония 2-3 хил цикъла. БМС-ите режат при нисък ток, но не и при заряд. Винаги търсят 100%. Това е проблем. Единствено VictronEnergy устройствата имат настройка на макс заряд. Освен това, литийките искат 14.65 В заряден ток. Т,е. Контролируем соларен контролер, контролируем бустер за заряд от алтернатора и отново контролируем траф от 220в. Към момента, започва да ми идва малко сложничко.....
Four wheels move the body, two wheels move the soul.