Вярно лешперски работи, а нас ни чакат към 900 километра, за да насмогнем поне малко с графика, който бихме имали, ако правехме такива неща. Не, график няма, има интересни неща напред

До Истанбул ясно, скучна магистрала, която рязко стана тегава, като и се понамалиха лентите. Спрях на една отбивка за пиш пауза и за да откача дебитомера. А, да, това не съм го споменавал, но явно проблема ми е механичен и, тъй като още не мога да се наканя да се хвана в приключение по разглобяване на някои мръсни нещица реших да се пробвам да ги издухам с много каране. Да де, ама тегава работа се оказа, та плюнахме на екологията и мръсна газ

Не е съвсем така, ама не е и за тук
Чували сме някакви работи за Истанбул, на връщане и ги усетихме, ама сме чували и за новия мост, та рязко и навреме в ляво и право към Черно море. Не е готова цялата магистрала, ама кво да кажа... 4 ленти, на места до 6... Асфалта не разбрах дали като на станишката или като на Тивата гладък, ама най-вероятно ще изкара като татовия поне. Моста... малко скъпо цялото удоволствие. Не помня вече цифри. Уж простото таксуване в Тутция още ме кара да чета, опитвайки се да разбера защо дължа едни пари и защо не успявам да ги платя. Както и да е. Скъпо е в сравнение с други пътища, ама и е евтино, в сравнение с моста към Бурса примерно.


Рио-Антерио е по-красив мост пък!

Вече си имахме нужда от разпускане и хапване, та подминали същността на Истанбул затърсихме подходящо местенце. Казавал ли съм какво мисля за гугълската навигация? Въпреки зора по стигането до там и връщането на главния път цялото упражнение си струваше. Явно не само за нас. Скарите бяха десетки

Това, което се вижда пред кемпера е ЖП линия, зад нея, над стената е мантинелата на първокласния път, а над него е магистралата. 30-40 метра. За да излезем обратно някой и друг километър в обратна посока, невъзможни обратни завои в някакво предградие с баири, на които влизам на първа и не си и помислям да превключвам, Буса ще си върви и на втора, ама няма как да стигна до нея

Слънцето е още високо, но нас ни чакат още 500 километра за деня.

