Джуманджи, не е проблема в кафето! Правя кафе сутринта, акумулатора се зарежда през деня, в шест суринта всичко спира. Лятото хладилника, зимата първа е печката. И това не защото се е разредил много, сега, каквото и да си говорим 12,2 за тяхов си е бонбон, след 2-3 часа тръгват панелите. И какво означава си заминава? Чисто технически? Така де, аз знам какво и механично и химично се случва с акумулаторите, не си обяснявам това чудо.
Качо, знам бе, ама трябва да се прежаля, да променя инсталацията и да се лиша от още багажник. Щото нали, идеята беше теглото да се измести напред и да се използва някакво простанство, което не върши работа за друго, а да си е свободно отзад. То, не че ще сложа чак такова нещо, за Бога! Предпочитам още един панел. Щото нали, това чудо трябва и да се зарежда. Аз продължавам да смятам, че 100-120 макс ме устройват идеално. Доказано във времето примоя начин на ползване на кемпера. Затова и си позволих да се огранича с мястото под седалката още в началото.
Което връща пак на темата. Вярно ли е, че по-адекватен за целта акумулатор замества успешно по-голям от най-простите? Щото нали, идеята не е да натъпчем акумулатори до откат. И да се чудим как да ги заредим после, докато сме били автономни 20 дни
