И в най-добрите ни години, когато още нямахме палатка, сме правили чудеса за кафето. Сутрин, като напече на плажа и се размърдат всички, само поглеждаме с отвращение как некви кафени аматьори джуркат нес кафе киселиник или три в лайно, за да ги разбъркат, фащаме си джапанките и минаваме някой и друг километър, за да пием еспресо. На единия мотор имах стойки за чашки, че да мога да нося от майната на Райна кафе

Забавното е, че мога и да не пия

Ама хич. Ама ми е вкусно, дейба, път то нали за тих се живее

Начи, виж сега, разглеждаме принципно положенията, не моя случай. Аз съм лесен. Или ще се събера в мястото, което имам и ще го мисля после, както вече 2 години все го мисля и все става без да го измисля

, или ще пусна нови кабели и ще преместя всичко в багажника. Инсталацията съм си я правил сам и, тъй като не е като на кемперите, ще ми отнеме никакво време и малко кабел (баси кефа да имаш цял бус маса и един дебел кабел, обикалящ го целия

). Малко повече работа ще има по кабелите от панелите, ама и без това трябва да окабеля за третия, та е същото и е неминуемо. Моите "проблеми" са лесни, чак почти не ме занимават и живея прекрасно с тях

Мисля, доказателства съм пуснал достатъчно. Цветни, малки, заради платформата на форума

Въпросите са принципни.
А за къмпингарството, нали това разправям. Всичко е според колко може. От без палатка, само с един чувал, през квото се събере на мотора, Фиат Уно с петима възрастни, Ситроен С3, Превията, натъпкана до горе, та до малка караванка и кастенваген. Аз затова не разбирам хора, които ми обясняват, как било малко за четирима и багаж. Никога не е малко. Превозното средство и оборудването са според кефа и възможностите ни, а изкарването винаги е константа приятно. С осем метров кемпер, пълен с всичко, няма да си изкарам по-добре, отколкото с палатката и някои неща към нея. напротив, че ми попречи да отида някъде. В днешно време бих си носил примерно и кенеф с палатката

Арна измишльотина е
