Предполагам сменяш алтернатор и му липсва третия извод? Почесвам се умно, защото на това поколение дукато алтернаторът обичайно е с 2 извода, което не изключва възможността да има и друг вариант. Ако дадеш подробности (номер на алтернатор, снимка....) ще е по-лесно. Има разни японскоподобни, искащи + на контакт за да заработят, а при дизелите с механично впръскване често от алтернатора се взима сигнал за обороти (оборотомер) поради липсата на друг електрически такъв. Стандартният Марели алтернатор има нужда единствено от връзка с акумулатор и контролна лампа за да работи, ако няма оборотомер единствено хипотетично нужда от сигнал за обороти може да има реле за подгряване..... ама хвърлям боб.
На старото Дикато, му е сменен алтернатора, оригиналния е 55 А, новия е от няква френска чикия, 90 А. Оригиналния е с два кабела, а сегашния с 3. Обърнахме двата тънки кабела и гръмнахме релето. Чудя се за какво са тия два кабела и защо сме били гръмнали релето.....
Four wheels move the body, two wheels move the soul.