Сагата със подготовката продължава. Вчера при опит да извадя помпата от резервоара с чистата вода(аз съм с помпа като караваните) за да вдигна тапата за източване на водата, счупих пластмасовият накрайник дето е захванат маркуча на помпата и е едно цяло с капачката на резервоара. 21,50 лв при Кристиян. Мани, ама акумулатора вече съвсем се предаде. Още 308 лв ще се вадят. И прозореца е готов, там също изваждане.... Що се захванах...
Моля ви, ще купувам . Кажете от къде и какъв? Акумолатора е под седалката на шофьора и трябва да е нещо около 90-100 Ач макс. Да сложа ли един стартов или какъв ? Имам солар 170 вата.
Ние караме само със стартови, след като изпитахме "удоволствието" от тягов. Купуваме от Метро с 30 месеца гаранция накакъв 100 Ач и си караш и си пееш! Цена около 150 кинта.
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...” Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji написа:Заради пясъците на село. По-лесно излизам от плажа.
Аз това съм го мислил, ама има и летни с по-рошава шарка. За буса се отказах, защото върти повечко километри с височка скорост и не си е работа. Номоък и ти си прав, като е е бавно и тежко е все тая... Ама сигурно ти качват разхода
Владо, ти да не си имал идея да си на плюс от ползването на кемпер? Обикновените кисели клякат с такова ползване. Иска си АГМ по моему. Тествах висок клас обикновен стартов, 95, ми осъмваше на 11,8 като дойде време за печка. Във времето, в което слънцето веднага го помпи добре, ама сега ще му се разкаже играта за нула време.
И аз мисля че решението е АГМ. Около 300лв. Класическия киселинен не трябва да го разреждаш под 50%, иначе скоропостижно свършва курса. Както ти е написал и Пилето за лятото няма значение, ама зимата е тегаво, трябва ток а в студа капацитета пада. А като е много студено печката бачка почти без прекъсване. А солара служи за снегонатрупване. И на косото слънце ако даде ампер два биеш капа у земята. Ама предимно е облачно и мъгливо.