Айде сериозно за окачването

Видима от всички тема

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот datajumanji » 17 Сеп 2019, 21:02

Оппппппаааааа...
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот petkovic » 27 Сеп 2019, 23:43

Аз съм с 2,3 мултиджет 120 к.с. маховика ми е обикновен, денферните пружини са на феродовия диск.
А относно клекналата задница моето мнение е, че решението е възглавници моите са fabro 2dc-178-1c има ги в ем комплект на цена 100 лв.
с два манометъра и два вентила.
Провери при боби и гого от другия форум.
petkovic
 
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Сеп 2019, 21:56

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот donpesho » 06 Ное 2019, 10:23

Здравейте,имам едно питане по темата към по-запознатите.Значи изпаднаха ми пружини от кемпер ,които се монтират на задния мост на мястото на тампоните и изпълняват ролята както на въздушните възглавници ,естествено не може да им се променя трърдоста както при възглавниците.Притеснява ме че ще предават вибрацийте от моста към караванната част , та въпроса ми е дали има смисъл изобщо да ги монтирам тези пружини или направо да минавам на въздушни възглавници.А, и при тези пружини дали ще има някаква промяна в стабилността на кемпера.
donpesho
 
Мнения: 16
Регистриран на: 07 Авг 2019, 15:06

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот mulenceto » 07 Ное 2019, 10:22

Мен ако питаш, никаква роля на въздушни възглавници не изпълняват, нито на тампони.
Колкото такиво опити знам, все са сакътлъци.
mulenceto
 
Мнения: 259
Регистриран на: 24 Май 2019, 15:05

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот chicken » 07 Ное 2019, 10:37

Така. Ясно е, че пружините не са ни възглавници, ни тампони и не може да се очаква да се държат по различен начин от просто пружини. Човека пита какво да очаква. А не ЕЖК, че, видите ли, не става, щото не се държат като възглавници. В какво се изразява сакатлъка? Влошило се е окачването, паднал е моста, буса е спрял да върви...? Или просто не са се държали като възглавници, защото не са възглавници? Не го приемай лично, Милене, принципно го казвам и не случайно трмата се казва “сериозно”.
Имам оферта за теб. Хладилна ракла, която ходи при Стефчо Търновски, ама той нещо се осра и сега не може да свали температурата. Залежава ми и ако те интересува може да ми пуснеш някакво предложение за колко би е взел, че да не ми пречи :) Служеше ми вярно, ама исках по-добре... Пък на...
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот chicken » 07 Ное 2019, 10:38

А иначе, по темата, реших, че ще се пробвам с възглавници. Наистина не вярвам, че при постоянно натоварване нови ресьори ще са адекватни и ще устискат време, заслужаващо си парите
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот datajumanji » 07 Ное 2019, 10:49

Прати ми снимка на раклата, това първо.
Второ - въздушните възглавници са леймарска история.
Ако се е появила необходимост от тях, значи има проблем с окачването - умора на материала.
Подменят се уморените възли и си караш, и си пееш.
Ако се търси закърпване с цел отърваване от нежеланата вещ - това е друго.
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот mulenceto » 07 Ное 2019, 11:07

Пиле, ако Стефчо не е свършил работа, ясно ти е, че раклата е само за резервни части.
По-добре при възможност, му я върни да си каже може или не може да я оправи.
На мен преди години ми е правил от две една. Моята имаше сериозно запушване в агрегата и сглоби работещ от два.
А пружините, чукат, тракат и съсипват стабилността.
Не можеш да налучкаш подходяща дължина и твърдост за различно натоварване, както и не се държат като тампони при "лягане".
mulenceto
 
Мнения: 259
Регистриран на: 24 Май 2019, 15:05

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот donpesho » 07 Ное 2019, 17:09

Значи няма смисъл да правя галимацията с пружини ,качване -сваляне ,ефекта няма да е положителен нито стабилност повече ,повече шумове само евентуално да се повдигне малко. Такива изводи си правя ,Благодаря за отговорите.
donpesho
 
Мнения: 16
Регистриран на: 07 Авг 2019, 15:06

Re: Айде сериозно за окачването

Мнениеот JordanIBR » 19 Ное 2019, 22:08

Да споделя опит. Преди възглавниците, трябваше сериозно да си превъзпитавам карането, че на два три пъти много сериозно накланях кемпера в завои. Просто си искаше сериозно нямаляне, да не говорим в офроуд какво чудо наставаше, какво клатене и подскачане. Листовете ми отзад са много яки и не бяха омекнали, просто ресьора толкова си може. Сложих възглавници при Боби и Гого, тогава цялостна система с манометри струваше около 800лв., но при мен системата е доста по-сложна(има я описана в другия форум) и от тях само възглавниците и шлаухи до изводите които предварително им бях подготвил. Да ви кажа честно чак не ми се вярваше, че е възможно такава разлика. Кемпера (Мобилвета върху Ивеко двойна гума) просто влизаше в завоите като лек автомобил, в офроуда е непоклатим, няма люшкане, няма залитане. Карам на около 4 бара. Та Пиле изобщо не се чуди, заслужава си всеки вложен лев. На мен изпълнението на Боби и Гого много ми допадна, планките са галванизирани, въздушната линия е полиуретанова, фитингите са от тези на затягане с конус и са най-издържливите и са положени в хубав шлаух. Звучи като реклама, но много ми допадна как бачкат. Това е в общи линии.
JordanIBR
 
Мнения: 15
Регистриран на: 19 Юни 2019, 12:51

ПредишнаСледваща

Назад към Ремонти и аварии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron