ogromnii написа:„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”![]()
Отоплението има способността да избозае акумулатора до край. За 7-8 уикенда такова ползване евтиния стартов е чао. А тези с повечко материал не са евтини. Аз мога да се отчувам с евтин, защото печката е кюмбе, по-добре е с вентилация, ама може и без. Но дори и с пуснат вентилатор хабя 25-30Ач за уикенд, 100тица стартов го понася. Горе-долу. Когато купих кемпъра швейцареца беше сложил 2 еднакви - за мотора и за вътре. Моторният изкара 7 години, вътрешният 3. На скромно ползване. "Тягов" Банер - 2. Пак скромно. После един 6 годишен опелски 75 изкара "временно" още година, като държеше повече от Банера, после един гигават го морих година и си купих панцерен. Консуматив си е батерията. Но пак подчертавам, не ползвам много ток. В реална бойна обстановка калпава батерия каталясва много бързо.
В предишния кемпър стартова 100-тица монбат за година и 6 месеца стана 15Ач.
Затова пея че стартовият не е вариант. Това че не е напълно издъхнал не значи че има капацитет. А за брадата си трябва гребен.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта