Аз имам кран за източване преди и кран за източване след помпата. Не се налага да вадя маркуч. Но за такова нещо меката връзка дори е по-лесна. Сега нали се борих с маркучите. Дебел армиран маркуч и 1 градус температура. Познай!
Значи, от резервоара тръгва тетка. Направо е завит кран, с който мога да затворя резервоара и без да го източвам да правя интервенции по системата. Към него връзвам помпата. на отклонението на тетката има друг кран, след него маркуч навън. Така източвам резервоара и маркуча до помпата. След помпата пак тетка. На единия и край има тройник, захранва студеното и бойлера. На другия и край кран, след него маркуч навън. От там източвам помпата, бойлера, цялата ввводна система из кемпера. Сега ще монтирам помпата по съвета на Фиама, нищо, че няма да е Фиама, па да видим

някои не си зазимяваме кемперите, та не моем си ги носи кат панела на радиото дома
