Та, както се опитах да кажа снощи, тия чудеса са за люде, дето имат един люк отгоре и живеят така. Няма какво да ми се втеляваш на заряда от алтернатора, като имаш солари, които все в един момент ще дозаредят. А тези, които ползват обикновени стартерни акумулаъори съвсем пък нямат такъв проблем.
На акумулатора не му е проблем, че няма да е дозареден известно време. Сулфатизацияра започва при десетина волта и то започва, което не означава, че един път смъкваш на нула и вече е за боклука. Трябва си време. Не му брой и цикли, ние и без това не ги оравим и им разказваме играта на акумулаторите.
Снощи и за друго не ми дадохте думата, да съм се учел да слушам...

Точно за заряда... Не е вярно, че обикновените “поемали много заряд”. На стартерните работата им не е да свършват. Врътва стартера, което му сваля напрежението за кратко, но не го “изтощава”. И зарядния ток и да е голям е за много кратко време. Принципното положение, че зарядния ток е 1/10 от капацитета си остава. Задния свършва системно. При него тока от алтернатора е голям за дълго време. Което разказва играта на обикновения. Затова говорим за АГМ, който носи на по-голям заряден ток, други вътрешни съпротивления и съответния по-бърз и качествен заряд. На малкия, 75Ah му даваха 25 A заряден ток. Та така, хубаво е за чесане на мозъка, ама в налата реалност нещата, слава Богу, са доста по прости
И само на английски пускате некви клипчета, а аз език, в който няма дума за БАДЖАНАК не знам
