Тая тема е широка и дълбока. Няма да я зачеквам. Просто има едно ниво, от което нагоре почва да е съмнително дали си струва да е на старо. Моето за щастие е осезаемо по-ниско, та колебанието е повече в сферата на фантазиите. Както и да е.
@регулатор - от всички бусове, които гледах, този беше най-читав и го взех. На практика си беше тотална щета - натиснат от едната страна, гуми за мъгла, спирачки - пълен аут, и още 5-6 съществени позиции. Старт от скрапа. Просто за 7-8 години е убито всичко. Другите които гледах бяха по-зле, разкъртени купета, позагнили + всички други проблеми. Затова се и замислих - купен нов при нормална "кемперджийска" експлоатация за 15 години ще иска 2 пъти нови гуми, 2 пъти нови накладки, 1 нов акумулатор (за камиона), няколко пъти масло и няколко тона дизел. Толкова. А на старо ... майка плаче.
А иначе за Реното мога да кажа че е направено по всички стандарти за съвременна професионална лека техника. Далеч по-кораво от лека кола. Върви страхотно, безшумно е, кабината е удобна. И не е Ивеко. Ама за толкова пари-толкова. В личната ми класация бусовете са Ивеко, Дукато, Мастър. Пежото и Ситроена куцат откъм двигател. Спринтер и Крафтер откъм цена. Ивеко на под милион е почти неоткриваемо в "15К" категория, и какво остана? Дукатото е с по-добра механика, реното с по-здраво купе. Кратка и ясна систематика на изхвърлените бусове
