И аз се стресирах като махнах преградата. Докато налепя битума и сменя желязото, към което се заключва дясната врата към лявата.
И не говорим толкова за проветрение, а за кефа да отвориш. Все едно си навън. Което е и единственото хубаво на плъзгащата врата, отваря се много. Два пъти повече от на кашоните. Проветрението се прави с люкове горе и вентилационни отвори долу. Нито някой ще влезе, нито зависиш от ветрец. Като го зарежеш на паркинга ще отвориш прозорци друг път. Ама само люковете не стигат, ако няма дупки долу. Натъртвам на долу. А врати се отварят лесно. Открехват се, горе и долу зяпат, а отвътре са закатинарчени. Само да не завали докато те няма.
Както и да е, преградата е по избор, стига да е основателен. Това е свободата да решаваш. Да вярваш, че буса ще се гъне и да я сложиш заради това е кретения.
Високата база се гъне, като се махне гредата над кабината. Ама при толкова много фабрични кастени с махната греда… Отзад гледам не слагат много много прегради по фабриките. Остави това, ами няма и надлъжни греди от край до край за леглото, та съвсем през просото са в подкарали
Пак ще кажа, един кастен е най-малко мебели и мебелите са най-простото в него.