от ogromnii » 31 Май 2020, 23:04
Въоръжаваш се с голямо гедоре, 46 ли беше или там някъде, отвиваш централните гайки (на полуосите), ако са с капачки - сваляш ги внимателно с почукване. Разхлабваш гумите, вдигаш и подпираш предницата на солидни стойки. Сваляш гумите, отвиваш шарнирите (от 4-те болтчета, по 2 на пълен ляв и по 2 на пълен десен волан). Натискаш надолу носачите, изнизваш каретата изтегляйки шенкела навън. След това с помощта на щанга измъкваш вътрешните карета от кутията. Ако са ръждясали шлиците може да се наложи да разглобиш вътрешните карета за да свалиш полуоските. След това по възможност (ако болтовете не са ръждиви) сваляш целият ляв носач с конзолите откъм купето. Откачаш долния тампон и го махаш. Вадиш реервната гума, откачаш скоростния лост от кутията, жилото на съединителя, жилото на километража, стартера, кабелчета-мабелчета и каквото друго има към кутията. Въздушния филтър и маркуча към турбото. Може да пропускам нещо. След това подпираш двигателя на картера с крик и трупче, надигаш, откачаш тампона на скоростите и планката от кутията, отвиваш кутията от двигателя и я сваляш. Последното си е ебало м., добре е ако има втори да я вържете отгоре и да я държи, иначе лягаш по гръб и с ръце и колене си я сваляш на корема. Тежка е, внимавай!!!!