На -5 градуса пак има запъване на вратата, но няма нищо общо със старото положение. Така или иначе не ползваме кемпера на -5 вътре, та добре.
Нещо друго важно, което беше не причина, то до хора си опира, повод за доста простотии в съседната одая. Купих си най после нов акумулатор

И, О! разочарование и упоритост от моя страна, пак е малък

И хладилника още е компресорен

Много неща се изписаха на тема акумулатори последните дни. на мен това ми е планирание от една година акумулатор и нищо от изписаното не успя да промени мнението ми. Дори и да не съм прав

Както казах и преди, според мен при моята консумация и такъв капацитет на акумулатора е абсолютно задължително да е AGM. Няма да изпадам в детайли какво повече дава тази технология, има си писания адекватни по въпроса. Тъй като ползвах същия капацитет на същата марка стартерен с течен електролит, знам, че това не върши работа в моя случай. Въпреки, че е от високите им класове. Не знам дали АГМ ще е по-добре, или достатъчно по-добре, или като за цената по-добре, но потенциала да е така беше единствения ми вариант

Не ми се рискуваше със старт-стоп АГМ, все пак търсим и цикличност, заради тормоза с кафемашината и цената не ми се взимаше и чисто тягов. Това, което взех ми се струва адекватен вариант. Времето ще покаже.
Та така, за 380 БГ леФчета:

Ето как се загуби под седалката. Кабелите са временно вързани, да изпреваря критиките


