Как го направих аз - нов опит

Видима от всички тема

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 15:53

Значи, положение се оказа по-простичко. Таквиз ми ти работи трябва да са сертифицирани (напазарувах си Филипс, сертифицирани са за това, за което са и хартишките са в жабката, освен, че ги пише и по джама на ламбите) и монтирани по правилата (250/1500/400/600мм). Да светват със запалването на двигателя и да изгасват при включване на основните фарове и габарити. От там трябва да мина ГТП с тях и всичко е точно. Сега, едно нещо ми липсва, дата, подпис и печат от сервиза, където са монтирани светлините на страницата със сертификатите на Филипс. Това е решим проблем, сервизи бол. Ето снимка, документираща, че днес съм минал ГТП с налични и светещи дневни светлини, които бяха надлежно проверени дали светват и угасват както и когато трябва и дали отстоянията отговарят на горните числа. Те също си имат снимка, а те са пункта на Технотест, не случаен кой да е пункт. Там ми одобриха къщата и седалките, като и сега не пропуснаха да проверят какво се случва отзад и дали седалките все още са в състояние, одобряемо от тях. Нещо непредвидено и опасно заради самоделните въртялки на предните :) Следващия път ще отида другаде :)
От тук нататък катаджия може да прави "бръм" с уста или с дупе, както му е арно. Точка.

Изображение
Последна промяна chicken на 17 Фев 2021, 14:02, променена общо 1 път
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот datajumanji » 10 Фев 2021, 15:57

Поне си вярваш...
Но не е така просто!!!
Искаш ли да прочетеш "НареТбата"???
ОДОБРЯВАНЕ ТИПА НА НОВИ МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ОТ КАТЕГОРИЯ L ПО ОТНОШЕНИЕ МОНТИРАНЕТО НА УСТРОЙСТВА ЗА ОСВЕТЯВАНЕ И СВЕТЛИННА СИГНАЛИЗАЦИЯ (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 14 ОТ 2007 Г., В СИЛА ОТ 01.01.2007 Г.)

Що ли се меся?!?!?!
Последна промяна datajumanji на 10 Фев 2021, 16:00, променена общо 1 път
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 15:59

Междувпрочем няма директиви на ООН, според които габаритите да се признават за дневни, защото в същите директиви има абсолютно точни изисквания за габаритите и не толкова точни, с от до изизквания за дневните и двете не се застъпват никъде и по никой начин. Та пазарджишкия съдия е с куц прецедент, който читав адвокат ще обори и ще предизвика връщане и анулиране на решението прецедент.
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 16:01

datajumanji написа:Поне си вярваш...
Но не е така просто!!!
Искаш ли да прочетеш "НареТбата"???


Ех, деба! Дай да я прочетем тая наретбата!
А, да, и нали се сещаш какво е "основни възли и агрегати"?
на всичкото отгоре снощи за пореден път сипвах бира на адвокат, който е от най-добрите и най-богатите на тема ПТП и си говорихме за тези неща. Както и за ЛЕД лампи за основните фарове, примерно Н7 за късите. И ролята им при ПТП и застраховки, дела, вини и подобни.
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 16:25

Какво одобряване на нови превозни средстава, бе човек! Къде отиде!
Наредба 32 за ГТП. Мина ли ГТП, отговаряйки на долното, никой нищо не може да ми каже. Нали първо се обадих пак на Технотест, за да ги питам как става легализирането на допълнително монтирани дневни. И те ми казаха, че само се проверяват по изикванията на наредба 32 за ГТП. И мина ли ГТП са законни. Единственото, което трудно се доказва, пропуска в системата, че не го отбелязва на картончето е, че са монтирани преди ГТП.

Раздел VI
(Нов - ДВ, бр. 99 от 2012 г.)
Дневни светлини
Монтираните на превозните средства дневни светлини трябва да отговарят
на следните изисквания:
1. Одобрение на типа:
Дневните светлини трябва да са от одобрен тип съгласно някой от
посочените нормативни актове:
- Наредба № 86 от 2004 г. за одобряване типа на габаритни светлини,
стопсигнали и дневни светлини на моторни превозни средства и техните
ремаркета (ДВ, бр. 24 от 2004 г.), или
- Директива 76/758/ЕИО на Съвета от 27 юли 1976 г. за сближаване на
законодателствата на държавите членки относно габаритните светлини,
предните габаритни светлини, задните габаритни светлини и
стопсветлините на моторни превозни средства и техните ремаркета (OB L
262, 27.09.1976 г.), или
- Правило № 87 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на
обединените нации - Единни предписания за одобрение на светлини за
движение през деня за моторни превозни средства.
Съответствието с изискванията за одобрение на типа на дневните светлини
се потвърждава с наличието на маркировка за одобрен тип по образец,
посочен в съответния нормативен акт, съгласно който е издадено одобрението на типа на дневните светлини.
2. Брой:
Дневните светлини да са две на брой.
3. Монтажна схема:
Няма специални изисквания.
4. Местоположение:
4.1. по широчина: точката от видимата повърхност по направление на
базовата ос, която е най-отдалечена от средната надлъжна равнина на
превозното средство, не трябва да се намира на повече от 400 mm от
най-крайния външен ръб на превозното средство; разстоянието между
вътрешните краища на двете видими повърхности по направлението на
базовите оси не трябва да е по-малко от 600 mm; това разстояние може да
е намалено до 400 mm, когато цялата широчина на превозното средство е
по-малка от 1300 mm;
4.2. по височина: на не по-малко от 250 mm и на не повече от 1500 mm от
земната повърхност;
4.3. по дължина: на предната част на превозното средство; това
изискване се счита за изпълнено, ако излъчваната светлина не причинява
неудобство на водача, пряко или непряко, чрез огледалата за обратно
виждане и/или чрез други отразяващи повърхности на превозното средство.
5. Геометрична видимост:
5.1. в хоризонталната равнина: 20° навън и 20° навътре;
5.2. във вертикалната равнина: 10° нагоре и 10° надолу.
6. Ориентация:
Дневните светлини да са насочени напред.
7. Електрическа схема на свързване:
Дневните светлини трябва да се включват автоматично, когато
устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което
двигателят може да работи.
Дневните светлини трябва да се изключват автоматично, когато
устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което
двигателят не може да работи или когато предните фаровe против мъгла
или фаровете са включени, освен когато фаровете се използват за
подаване на периодични светлинни предупреждения през кратки интервали.
Когато дневните светлини са включени, не трябва да са включени предните
и задните габаритни светлини, светлините за обозначаване на най-външния
габарит (ако има такива) и осветителят на задния регистрационен номер.
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот datajumanji » 10 Фев 2021, 16:25

Да бе, да...
Прочети § 2.7.24 от Правило № 48 на ИКЕ на ООН, което е почти идентично с § 6, т. 59 от ПЗР на ЗДвП.
Това позволява да се приеме, че "светлини за движение през деня" по смисъла на чл. 70, ал. 3 от ЗДвП, са тези описани в § 6, т. 59 от ПЗР на ЗДвП и в § 2.7.24 от Правило № 48 на ИКЕ на ООН, като в тази категория не се включват светлините, които са характеризирани в § 2.7.14 и § 2.7.15 от Правило № 48 на ИКЕ на ООН, респективно в § 1.1 и § 1.2 от Правило № 7 на ИКЕ на ООН.

Трябва да сме сигурни, че в България има много, ама много по-образовани и по-умни хора от мен, на които ежедневно се възхищавам.
Такъв е и въпросния съдия. От такива хора можеш да се учиш!

А това, което си публикувал е указание, което не се отнася до теб, а до контролните и административните органи.
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 16:41

Оф, а как според теб се узаконават дневни светлини? А фарове за мъгла, произведени за моя бус, сертифицирани като такива, монтирани на съответните места, но не в завода, а от мен или някой си произволен сервиз как и дали се узаконяват?
Според цитираното от мен горе, за когото и да е, моите дневни светлини отговарят на всички условия да са такива и да съществуват и бъдат използвани на МПСто ми, което е потвърдено по надлежния ред от органите и ми е издаден долкумент, че мога да се движа по пътната мрежа така, както съм. Не виждам къде точно е проблема и незаконното. Ако това е незаконно какво да кажем за въобще всичко по буса, правещо го кемпер и как е узаконено то?

А онези неща няма да ги чета, разбира се! само твърдя, че габаритните светлини, поради изизкванията към тях да са габаритни светлини не отговарят на условията да са дневни. както и дневните не отговарят на условията да са габаритни. Има едно единствено изключение, когато габаритните светлини светват с необходимия интезитед на светлината и необходимите параметри на насоченост за дневни светлини и обратно. както е на много коли, включително и моята нова. като при някои габарита, дневните и мигачите са в едно. Но си променят параметрите, за да са някое от трите. Казано на човешки, сертифицираната 5 ватова крушка със съответния интезитед, монтирана отпред за габарит, може да е дневна светлина в някоя друга реалност или в адвокатски врътки, нямащи нищо общо с която и да е реалност
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот datajumanji » 10 Фев 2021, 16:55

Не важно какви са желанията ти.
Такъв е закона!!!
А фарове, вкл. за мъгла монтирани и неописани в талона на мпс-то са незаконосъобразни.
Дано си ме разбрал най-после.
Относно габаритните предни светлини - това е съдебна практика в България на която можеш да се позовеш при нужда, вкл. да ползваш мотивите от съдебното решение за изграждане на защитна теза.
Кое е неясно?
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот chicken » 10 Фев 2021, 17:38

Сега, надали можеш да извадиш текстове, доказващи думите ти за талона. А аз си направих труда да се допитам до органа, който на първа инстанция решава дали нещо може да е законно или не и дали въобще да стигне до талона. И органа каза, че светлините ми стават законни при гореописаните условия по гореописаната наредба. И същия този орган, през който минават всякакви технически узаконявания, провери обстойно същите тези дневни светлини.
А за другия казус, йебем ти съд, който ще изкара законно карането на габарит и йебем ти позоваващите се на този съд. Които по нищо не се различават от който и да е убитак, монтиращ квото му скимне отпред, отзад, отгоре и в гъза си. Дневните светлини имат една единствена функция, за която са необходими технически параметри. габарита тоя съдия може да си го мушне анално и да освети съдържанието на дебелото си черво. Както казах, много адвокатски врътки и съдийски решения са достойни единствено и само за един хубав пердах и онождане извън залите, в които са се случили. Такова решение не прави съдията умник, а потенциален убиец, по смисъла на същите тия законови положения, на които се позовава.
5 ВАТА ГАБАРИТ С НАЖЕЖАЕМА ЖИЧКА, ИЛИ ЛЕД ЕКВИВАЛЕНТА МУ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ДНЕВНА СВЕТЛИНА, КОЙТО И НЕДОКЛАТЕН СЪДИЯ ДА ГО КАЖЕ.
А ти да не би да смяташ, че съм човек, който ще прави селски простотии по колата си и после ще се позовава за защитна теза на решението на друг идиот (а може би корумпе?)?
chicken
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 30 Май 2019, 14:09

Re: Как го направих аз - нов опит

Мнениеот datajumanji » 10 Фев 2021, 18:00

Съжалявам, че си се набутал, но от къдя на къдя милицонера дето те е спрял за проверка ще знае дали тези светлени са "дневни светлини" дифинирани в ЗДвП или си поредния убитак, който си е сложил каквито е намерил???
И от къде ще знае, че са поставени според изискванията на закона?
Да не би да почне да чете наредби и да мери с шублер?
Ще береш ядове, ама хайде...
„Умният човек вижда резултата предварително, а глупакът накрая...”
Мевляна Джалал ад-Дин Мехаммад Руми - персийския поет и мистик
datajumanji
 
Мнения: 988
Регистриран на: 31 Май 2019, 08:37

ПредишнаСледваща

Назад към Ремонти и аварии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron