

Не знам, аз още се чудя кое е по-зле, да разредиш акумулатора повече, но да го заредиш бързо, или по-ниско ниво на разряд, но да се задържи дълго време такова. Виждам много хора, набухали огромни акумулатори, а на покрива никой...
chicken написа:Е като при мен, ама аз не прекъсвам масата на управлението на релето, а плюса, отделно е и след контактния ключ. И умното реле е от Ицо варненский. И не е на 13,1. Не върши работа. Като се случи да изгасиш и малко след това да запалиш напрежението все още е по-високо и акумулаторите са свързани при паленето. Пак отделно контролера пуска ампер към стартерния, което означава, че при нормални условия той е на 13,8 да речем. Затова при мен релето включва над 13,9-14
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта