Гледай сега кви неща ме питаш!

Нейде не съм ли писал?
Троицата си беше фаворит, защото е най-широка и най-малко се стеснява нагоре. Леко купе за размерите си, нисък под, за разлика от конкуренцията със задно, най-къса муцуна. При една и съща дължина на буса най-много използваема вътрешна дължина, спрямо другите. Когато се отчаях, че няма да намеря бях готов и за друг вариант, но нито един чертеж не се доближи до нещо, което да ме устройва. Малко съм расъл, а и при 10 сантиметра по-тесен бус вътре наистина става задушевно. Ам за това Огромния да си каже, той е с друг вариант.
Исках 6 метровия, но намерихме 6,40. Както казах, тази разлика трябваше да я ползвам за прибиране на колелетата вътре, но на, не се сетих навреме.
Сега, аз говоря за бусовете след 2006. До нашия, 2,3 мултиджет, 120 коня, адекватните варианти са само тройката и моя двигател. Който следващата година става 130 коня. Малките на Пежо и Ситроен са фордови. Какво им е не знам, ама ЕЖК

След това съвсем не ги знам как се завъртат като мотори.
Тройката е убиец! След това не искаш да караш друго
