Всъщност темата е за рекап на бойлер. Захващайки се с правене на бус се сдобих тънко със стар бойлер без копче. Електрониката ми е хоби от дете и да си направя копче не ме плаши ни най малко. Разглобих го на парчета, почистих сглобих и тествах, на масата работи супер. След това го монтирах в буса и преди няколко дни дойде момента за оживяване. Да ама той не ще. Трак - трак -трак щрака газовия клапан, все едно не му стига ток. Окъсявам жиците на самия бойлер, отговарящи за копчето - пали. Щракам копчето - трак -трак! Егати гредата! Почват да ме гризат едни съмнения, оригинално кабела от бойлера до копчето е около метър, аз съм пуснал около 3. Сигурно голямо съпротивление, бла-бла, зад тапицериите са, няма връщане назад. Зарязах всичко и си легнах унил. Сутринта се събудих с идея, платката на операционната и бинго - два електролитни кондензатора, единият от които филтър на захранването на управляващата верига изсъхнали. Малки синички филипсчета по 100uF, едното 20, другото 30. Гадове! Смених ги с кюстендилски и всичко заспа. Интерсното е че на платката има различни електролити, големите са Фрако, най-малките - не помня, другите не са мръднали, само филипсите.


Ето я и схемата на копчето на този модел, ако потрябва.
